CULTURA

Xerrada: La salut hormonal en la perimenopausa i menopausa
La Biblioteca Municipal d’Altafulla i l’àrea de Salut organitzen una nova xerrada divulgativa dedicada a la salut hormonal femenina durant la perimenopausa i la menopausa, una etapa vital que sovint genera dubtes, canvis físics i emocionals, i la necessitat de trobar informació clara i de qualitat.
La sessió anirà a càrrec d’Elisenda Miquel Solsona, psiconeuroimmunòloga, homeòpata i llicenciada en Farmàcia, especialitzada en divulgació de la salut i directora de Genea Salut Integrativa.
Durant la xerrada es parlarà sobre què és la perimenopausa, quins canvis hormonals es produeixen en aquesta etapa i com poden influir en el benestar físic i emocional de les dones. També s’oferiran eines i recursos per entendre millor aquests processos i viure’ls amb més consciència i qualitat de vida.
Informació de l’activitat
Data: 11 de juny de 2026
Hora: 18 h
Lloc: Museu Etnogràfic d’Altafulla
Una proposta oberta a tota la ciutadania per fomentar la salut, l’autoconeixement i l’acompanyament en una etapa sovint poc visibilitzada.
Activitat gratuïta.
Organitza: Biblioteca Municipal d’Altafulla i àrea de Salut.