Cineclub Altafulla presenta: "REALITY"

Al Casal Cultural la Violeta

CULTURA

Comença: 17-04-2026 - 20:00 h    Finalitza: 17-04-2026

Cineclub Altafulla Link

Submergeix-te en un thriller psicològic punyent basat en fets reals que va sacsejar la política dels Estats Units. Una cita imprescindible per als amants del cinema compromès i de les interpretacions magistrals.

 

Data: Divendres, 17 d’abril de 2026

Hora: 20:00 h

Lloc: Casal Cultural la Violeta

 

Sobre la pel·lícula

Reality (Estats Units, 2023) ens trasllada al 3 de juny de 2017. La jove Reality Winner, de 25 anys, és interrogada a casa seva per l’FBI. El que comença com una conversa aparentment banal es converteix ràpidament en una experiència asfixiant. La pel·lícula utilitza els diàlegs literals de la transcripció oficial de l'interrogatori per narrar la història de l'especialista d’intel·ligència acusada de filtrar informació classificada sobre la intervenció russa en les eleccions dels EUA.

Direcció: Tina Satter

Protagonista: Sydney Sweeney

Durada: 83 minuts

Idioma: Versió Original Subtitulada (VOS)

Qualificació: No recomanada per a menors de 16 anys.

Crítica i Premis

"Satter sap articular la tensió. Aquesta pel·lícula documental no seria el que és sense l’admirable interpretació de Sydney Sweeney." — Javier Ocaña, El País.

La pel·lícula ha estat reconeguda amb nominacions als Premis del Sindicat de Productors (PGA), els Premis Gotham i els Critics Choice Awards.

Entrades i Aportacions

Pots adquirir la teva entrada directament a taquilla:

Aportació general: 5 €

Socis: 2 €

Aportació Jove (<25 anys): 2 €

Organitza: Link Enllaç Social
Col·labora: Ajuntament d’Altafulla

No t'ho perdis: "La realitat pot ser més estranya que la ficció".