CULTURA

Amb motiu de la celebració del Dia de l'Orgull LGTBIQ+, l'associació Link Enllaç Social organitza una nova sessió del Cineclub Altafulla. Una oportunitat magnífica per gaudir del bon cinema compromès i reflexionar plegats.
La iniciativa compta amb la col·laboració de la Regidoria d'Igualtat i Polítiques de Gènere de l'Ajuntament d'Altafulla, la qual es fa càrrec de totes les despeses de la projecció per tal d'oferir aquest esdeveniment a la ciutadania de forma totalment gratuïta.
Data: Divendres, 19 de juny
Hora: 20:00 h
Lloc: Casal Cultural la Violeta
Preu: Gratuït
Sobre la pel·lícula: Blue Jean (2022)
Submergeix-te en un drama colpidor i aclamat per la crítica internacional (nominat als premis BAFTA i guanyador de 4 premis BIFA).
Direcció i Guió: Georgia Oakley
Durada: 97 minuts
Versió: Original Subtitulada (VOS)
Qualificació: No recomanada a menors de 12 anys.
Gènere: Drama / Homosexualitat / Anys 80.
Sinopsi
Anglaterra, 1988. Amb Margaret Thatcher al poder, es promulga la famosa Secció 28, una llei clarament homòfoba que prohibia "promoure l'homosexualitat". Amb aquest hostil panorama, la Jean, una professora de gimnàstica, es sent obligada a mantenir la seva homosexualitat en secret. Una ocultació que la enfronta a la seva núvia Viv, que viu obertament com a lesbiana, i que esclatarà en paranoia quan una de les alumnes de la Jean comenci a freqüentar un dels bars d'ambient als quals va la parella.
Us hi esperem per compartir una vetllada de cine de qualitat, orgull i reivindicació!