Visita al Fortí de la Coma de Guasch

En el marc de les Jornades Europees de Patrimoni, que se celebraran del 10 al 12 d’octubre

CULTURA

Comença: 12-10-2025 - 10:30 h    Finalitza: 12-10-2025

Ajuntament d'Altafulla i Centre d'Estudis

En col·laboració amb el Centre d’Estudis d’Altafulla, el municipi oferirà una visita guiada al Fortí de la Coma de Guasch, un destacat element de l’època carlina que ha estat objecte d’estudi recentment per part dels investigadors locals.

La visita, programada per al 12 d’octubre a les 10:30 h, començarà des de l’ermita de Sant Antoni i recorrerà el fortí i el seu entorn, amb explicacions detallades a càrrec de Josep Maria Nadal i Josep Zaragoza. L’activitat és gratuïta i oberta a tots els públics, amb especial interès per als aficionats al patrimoni i la història local.

El Fortí de la Coma de Guasch és un element clau de l’herència històrica d’Altafulla, i aquesta visita permetrà als participants descobrir les seves característiques arquitectòniques i la seva importància dins del context carlí.
L’Ajuntament d’Altafulla anima tots els interessats a planificar-se l’agenda i gaudir d’aquesta oportunitat única per connectar amb la història del municipi.

Data: 12/10/2025

Hora: 10:30 h

Lloc de trobada: Ermita de Sant Antoni, Muntanya de Sant Antoni, Castellot de la Coma.

Preu: Gratuït

Audiència: Públic general i aficionats al patrimoni

Tipus: Visita guiada