CULTURA

Data: Dissabte, 17 d'octubre de 2026
Hora: A partir de les 9.30 h
Lloc: Sala de plens de l'Ajuntament d'Altafulla
Organitzen: Centre d'Estudis d'Altafulla, Coordinadora de Centres d'Estudis de Parla Catalana (CCEPC) i Institut Ramon Muntaner (IRMU)
Amb el suport de: Ajuntament d'Altafulla i altres entitats col·laboradores
Amb motiu del seu cinquantenari, el Centre d'Estudis d'Altafulla acull enguany la XV Trobada de Centres d'Estudis del Camp de Tarragona, la Conca de Barberà i el Priorat. La jornada d'aquesta edició girarà entorn del tema «Les viles closes i la seva evolució posterior», una oportunitat per analitzar com els nuclis històrics medievals i emmurallats s'han anat transformant i integrant en la configuració urbana actual de diferents municipis.
La trobada comptarà amb ponències, presentacions de projectes, una taula de comunicacions i una conferència de cloenda a càrrec de Jordi Bolos, catedràtic emèrit de la Universitat de Lleida. A la tarda, es realitzarà una visita guiada a la Vila Closa d'Altafulla i al pati del castell.
Programa de la jornada
Inscripcions
Per assistir a la trobada i/o al dinar, cal formalitzar la inscripció prèvia abans del 10 d'octubre:
(Nota: Per a l'assistència al dinar cal realitzar l'ingrés de 25 € al compte bancari indicat al programa oficial).
Descarrega el díptic.