21 MARç 2025
L’Ajuntament d’Altafulla ha estat beneficiari d’una subvenció de 1.500,00 euros atorgada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona com a reconeixement per haver obtingut el guardó de Bandera Blava per a la Platja d’Altafulla durant l’any 2024.
Aquesta subvenció s’emmarca en la convocatòria de l’any 2024 per a programes concrets i activitats de promoció turística, dins de la línia de suport als distintius de qualitat de platges. La resolució d’aquesta concessió ha estat aprovada pel president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, segons el decret número 2024-0000250.
El distintiu de Bandera Blava certifica la qualitat ambiental i dels serveis de la platja, valorant aspectes com la neteja, la seguretat, l’accessibilitat i la gestió sostenible. L’Ajuntament d’Altafulla destaca la importància d’aquesta distinció per a la promoció turística del municipi i per continuar garantint la millor experiència als banyistes i visitants.
L’Ajuntament d’Altafulla obre el procés de licitació per a la rehabilitació de la zona infantil de la piscina municipal
Altafulla senyalitza i pinta els dos aparcaments gratuïts de la zona de Baix a Mar
Altafulla inicia els treballs de moviment intern de sorra per al tram central de la platja i denuncia la inacció del Port de Torredembarra
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny