25 MARç 2024
Tornem a obrir l'Ajuntament al poble amb la voluntat de donar l'oportunitat als veïns i les veïnes de poder veure la diada castellera de dissabte 6 d'abril, a les 18:00h, des dels balcons de l'Ajuntament.
Posarem a disposició dels vilatans 4 places més un acompanyant i l'assignació d'aquests llocs disponibles es farà a través d'un sorteig. Les persones interessades podran inscriure's enviant un correu electrònic a participaaltafulla@gmail.com.
El termini per fer les sol·licituds estarà obert de l'1 al 5 d'abril fins a les 14 hores del migdia. El dia 5 d'abril es farà el sorteig i se'n farà públic el resultat als perfils oficials de les xarxes socials de l'Ajuntament i s'informarà als premiats/des.
Altafulla inicia els treballs de moviment intern de sorra per al tram central de la platja i denuncia la inacció del Port de Torredembarra
La Zona d’Estacionament Regulat d’Altafulla entrarà en funcionament el 9 de juliol
L’Ajuntament d’Altafulla obre el termini per presentar ofertes per a la concessió del servei de control de seguretat viària al municipi
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny