El Poliesportiu Municipal d’Altafulla reobre el dilluns 8 de setembre amb novetats en el servei de gimnàs i la represa de Pilates

La graella d’activitats esportives és variada i pensada per a tots els públics

 02 SETEMBRE 2025


Quadrant de les activitats que s'ofereixen aquesta temporada 2025-2026 al Poliesportiu Municipal d'Altafulla. / Ajuntament d'Altafulla

El Poliesportiu Municipal d’Altafulla tornarà a obrir les portes el proper 8 de setembre, després de les vacances d’estiu, amb novetats en el servei del gimnàs i un calendari complet d’activitats dirigides per a la temporada 2025-2026.

Una de les principals novetats és la represa de les classes de Pilates, que es faran els dilluns i dimecres en dos horaris (de 17 h a 18 h i de 18 h a 19 h). Aquesta activitat, molt demandada, estarà inclosa en la quota mensual de 20 €, que dona accés a tots els serveis del gimnàs i a la resta d’activitats.

El regidor d’Esports, Àlex Cañas, ha destacat que “la reobertura del Poliesportiu el dia 8 de setembre simbolitza la represa d’un curs esportiu ple d’energia i activitats. Estem especialment contents de recuperar l’activitat de Pilates, que torna a formar part de la programació estable i complementa una graella variada pensada per a tots els públics”.

Graella d’activitats dirigides 2025-2026

Aeròbic Fitness: dilluns i dimecres de 9:15 h a 10:00 h

Cardio Boxing: dimarts i divendres de 9:15 h a 10:00 h i dimarts de 19:15 h a 20:15 h

Tonificació: dijous de 9:15 h a 10:00 h i de 19:15 h a 20:15 h

Pilates: dilluns i dimecres de 17:00 h a 18:00 h i de 18:00 h a 19:00 h

Circuit Fitness: dilluns i dimecres de 19:15 h a 20:15 h

A més, la sala de musculació obrirà de dilluns a divendres de 9 h a 22 h, amb monitoratge en horari de 10:15 h a 11:00 h i de 17:00 h a 19:00 h.

Inscripcions i funcionament

L’accés a les activitats continua sent a través de l’APP Reservaplay. La inscripció específica a Pilates s’ha de fer a través de la plataforma del Consell Esportiu del Tarragonès (CET) en aquest enllaç: https://cetarragonesformacio.playoffinformatica.com/activitat/118/INSCRIPCIO-SETEMBRE-DESEMBRE-:-ACTIVITATS-DIRIGIDES-D-ALTAFULLA:-Pilates/?utm_source=chatgpt.com 

Per inscriure’s a Pilates cal estar registrat prèviament a Reservaplay i fer el pagament. Un cop fet, es podrà completar la inscripció a través del CET. El codi de Reservaplay s’ha de renovar mensualment, però no cal renovar la inscripció a Pilates, ja que queda registrada.

Actualització de quotes el 2026

A partir del gener de 2026, la quota mensual passarà a ser de 25 €, mantenint tots els serveis inclosos, entre ells el Pilates. El regidor d’Esports, Àlex Cañas, ha remarcat que “continuem treballant per millorar tant les instal·lacions com el funcionament del servei, i agraïm la paciència i la confiança dels usuaris”.
Per a més informació i consultes, els usuaris poden escriure a poliesportiualtafulla@gmail.com.

 

Ves a l'apartat del Poliesportiu.