28 ABRIL 2026

El proper dissabte 2 de maig, el Casal Cultural la Violeta d'Altafulla acollirà el concert de L’arannà, el grup eivissenc-català que està transformant la visió de la música d'arrel. A partir de les 20:00h, el duo presentarà el seu treball ‘Turmarí’, una immersió profunda en la tradició sonora de les illes Pitiüses.
L’espectacle de L’arannà es caracteritza per un diàleg constant entre el passat i el present. A través de glosses i cants redoblats, la formació recupera peces rescatades d’arxius sonors històrics i les combina amb composicions de creació pròpia. El resultat és una proposta contemporània que manté viva l’essència de la música popular d’Eivissa i Formentera.
Cultura a preus populars
Aquest concert s'emmarca dins de la programació cultural de primavera del Casal Cultural la Violeta d'Altafulla. L'Ajuntament d'Altafulla, com a organitzador, referma així la seva aposta per oferir una oferta cultural de qualitat a preus populars (3 €), amb l'objectiu d'apropar les arts escèniques i la música a tots els públics i facilitar l'accés a la cultura a tota la ciutadania.
Venda d'entrades: Les entrades ja estan disponibles i es poden adquirir de forma anticipada a través del portal web oficial: www.casalvioleta.cat.
Sobre L’arannà
El grup fusiona la formació acadèmica i la passió per la música popular, centrant el seu projecte actual en la recerca i reinterpretació del folklore de les illes de la Mediterrània, amb un èmfasi especial en la tradició oral eivissenca.
Altafulla es prepara per a una Cursa 1 de Maig de rècord amb l’esport, la família i la inclusió com a protagonistes
Altafulla inicia la segona fase de la reposició de sorra per reforçar la resiliència de la platja davant la temporada d’estiu
Afectació al trànsit al carrer Oliverot per obres de millora en la xarxa d'aigua i clavegueram
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny