Les escoles La Portalada i El Roquissar d’Altafulla celebren les jornades de portes obertes per al curs 2026-2027

L’Ajuntament anima totes les famílies del municipi i de l’entorn a participar en aquestes sessions informatives per conèixer de primera mà l’oferta educativa pública d’Altafulla

 12 FEBRER 2026


Cartelles de les jornades de portes obertes d'ambdós centres. / Ajuntament d'Altafulla

Les escoles d’Educació Primària La Portalada i El Roquissar d’Altafulla han programat les seves jornades de portes obertes amb l’objectiu de donar a conèixer els seus projectes educatius, els equips docents i les instal·lacions a les famílies interessades en el proper curs escolar 2026-2027.

 

Escola La Portalada

La Portalada oferirà dues sessions perquè les famílies puguin escollir la data que millor s’adapti a les seves necessitats:

•    Dimarts 24 de febrer a les 15.15 h
•    Dimecres 25 de febrer a les 15.15 h

Per assistir-hi, cal fer inscripció prèvia mitjançant el codi QR habilitat al cartell informatiu o bé contactant amb el centre al telèfon 977 65 03 23 o al correu electrònic contacte@escolalaportalada.com.

 

Escola El Roquissar

Per la seva banda, El Roquissar celebrarà la jornada de portes obertes el:

•    26 de febrer de 2026

Amb dues sessions diferenciades:

•    9.15 h – Famílies de primària
•    15.15 h – Famílies d’infantil

Les famílies interessades poden inscriure’s trucant al telèfon 977 65 19 69.

Durant les jornades, els equips directius presentaran els trets distintius dels seus projectes educatius, les metodologies de treball, els serveis que ofereixen i resoldran els dubtes de les famílies en un espai proper i participatiu.

L’Ajuntament d’Altafulla anima totes les famílies del municipi i de l’entorn a participar en aquestes sessions informatives per conèixer de primera mà l’oferta educativa pública del municipi.