11 ABRIL 2024
Aquest any Altafulla s’expressa com un camp de roses per a tothom que el vulgui recórrer per Sant Jordi. Un camp que es podrà explorar el pròxim dimarts 23 d’abril en la gran festa del llibre i la rosa que tindrà lloc a l’espai firal del carrer Marquès de Tamarit d’Altafulla.
Amb aquesta premissa s'ha presentat aquest matí el cartell i la part gràfica d'aquest any: un camp de roses que “d’una manera abstracte representa l’element més naïf de Sant Jordi”, tal com ha explicat la jove dissenyadora gràfica Marta Torrell, il·lustradora del cartell per a aquesta edició 2024. Una composició feta a mà, mitjançant la tècnica del grafit, i traslladada al format digital.
La regidora de Cultura, Gemma Maymó, ha remarcat el fet de “continuar posant en valor la il·lustració en un dia marcat essencialment pels llibres i donar la rellevància que té a allò que acompanya el text”. L’edil de Cultura també ha volgut remarcar la línia que segueix l’elecció de la persona que il·lustra el cartell “amb il·lustradors i dissenyadors gràfics del nostre territori per a donar-los l’oportunitat de promocionar el seu talent i la seva obra”.
La presentació ha tingut lloc a l’espai firal del carrer Marquès de Tamarit on se celebrarà la fira de Sant Jordi 2024 el dimarts 23 d’abril, una mostra que preveu omplir l’espai de paradistes, roses, llibres i diverses activitats per a celebrar un any més la gran festa del llibre i la rosa. L’acte de presentació ha comptat amb la coalcaldessa d’Altafulla, Alba Muntadas; la regidora de Cultura, Gemma Maymó, i la jove il·lustradora Marta Torrell, veïna del barri de Clarà, de Torredembarra.
Vainilla: una aventura exòtica per als més petits arriba aquest diumenge al Casal Cultural la Violeta
Tot a punt per a la Copa Catalunya BTT Infantil - Gran Premi d’Altafulla
Altafulla es prepara per a un Carnaval 2025 ple de festa i tradició
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny