21 FEBRER 2025
La temporada de primavera i tardor de 2024 del Casal Cultural la Violeta ha tancat amb un balanç molt positiu, registrant un total de 2.102 espectadors en els nou espectacles programats, sota la direcció artística de Kike Colmenar. Aquesta xifra suposa una ocupació mitjana del 79% de l'aforament disponible, consolidant La Violeta com un referent cultural al territori.
Dels assistents, 1.321 provenien del Baix Gaià, destacant la forta presència de públic d'Altafulla (1.082 espectadors), seguit de Torredembarra (119), La Riera de Gaià (36) i La Pobla de Montornès (19). A més, el 23% dels espectadors van arribar des del Camp de Tarragona i el 9% des de la demarcació de Barcelona, fet que demostra l'atractiu de la programació més enllà de l'àmbit local.
La regidora de Cultura de l'Ajuntament d'Altafulla, Gemma Maymó, ha valorat molt positivament aquestes xifres: "Els resultats d'enguany evidencien la consolidació de La Violeta com un pol d'atracció cultural a Altafulla i el Baix Gaià. L'aposta per una programació variada i de qualitat ens ha permès fidelitzar el públic local i atraure espectadors d'arreu de Catalunya".
Entre els espectacles musicals destacats, se situen "Maria Jaume", "Lali BeGood" i "Woodcraft”; i en teatre, "La Bíblia" i "Cadires". Amb aquests resultats, l'Ajuntament d'Altafulla reafirma el seu compromís amb la cultura i la dinamització del Casal Cultural La Violeta, i es prepara per continuar oferint una programació de qualitat de cara a la propera temporada.
Informació i entrades per a la temporada d'hivern 2025 a www.casalvioleta.cat.
Altafulla present a Navartur 2025
Col·laboració entre l'Institut d'Altafulla i l'Arxiu Municipal per fomentar la memòria històrica
Presentació del nou número de L'Oliverot en homenatge a Joan Vives Milà, Fill Predilecte d’Altafulla
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny