05 JUNY 2024
Les tasques d’extracció d’amiant a desenvolupar durant aquest dimecres 6 de maig consistiran en la realització de tres talls a les canonades d’aigua existents per a connectar les canonades provisionals amb la finalitat de garantir el subministrament d’aigua durant la durada de les obres de reforma dels carrers de Dalt i de l'Hostal.
Els talls sobre les canonades existents de fibrociment es fan en humit i es disposaran dels mitjans necessaris per a evitar cap mena d’exposició a les fibres d’amiant. La durada aproximada dels treballs de tall d’amiant en cadascun dels punts serà de 10 minuts. La zona es delimitarà de 9 a 13 hores.
Durant aquest temps, els operaris de l’empresa contractista, vetllaran per a què la zona quedi delimitada de forma que ningú pugui entrar en la zona de treball. D'altra banda, si algú ha de sortir o entrar a casa hauran d’esperar un màxim de 10 minuts per poder-hi accedir, únicament en aquells punts on estiguin realitzant els treballs.
L’empresa contractada a tal efecte està acreditada per a la realització dels treballs d’extracció d’amiant (RERA: Registre d’empreses amb risc d’amiant https://treball.gencat.cat/ca/ambits/seguretat_i_salut_laboral/recursos/registres/registre_d_empreses_amb_risc_d_ami/ ) i comptarà amb els mitjans humans i materials necessaris per al seu correcte desenvolupament sense cap risc per a les persones veïnes i alienes a l’obra.
Portes obertes del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla: vine a descobrir el curs 2025-2026
L'Ajuntament d'Altafulla obre el període de preinscripció a les Escoles Bressol per al curs 2025-2026
Joan Pera arriba a Altafulla amb el seu espectacle més personal i divertit: Una estona amb Joan Pera
El Castell d’Altafulla s’obrirà al públic el primer dimarts i l’últim dissabte de cada mes
L’Ajuntament d’Altafulla obre de nou el servei de barbacoes a l’Ermita de Sant Antoni
L’Ajuntament d’Altafulla obre el període d’abonaments per a la Piscina Municipal, que obrirà les portes aquest dissabte 22 de juny
Un total de 20 bars i restaurants participaran en la 4a edició de la ruta gastronòmica “La Xoixeta. Tapes Bruixes Altafulla”
La Piscina Municipal d’Altafulla obrirà les portes el proper dilluns 21 de juny
El trenet turístic d’Altafulla es posa en marxa aquest dissabte 15 de juny