Els ajuntaments de Creixell i Altafulla organitzen una sortida conjunta de tres dies a Tossa de Mar per a la gent gran

Per a ultimar els darrers detalls, es convocarà una reunió informativa el pròxim dimarts 25 de febrer, a les 11.30h, a la Sala Teresa Manero d'Altafulla

 18 FEBRER 2025


La gent gran de Creixell i Altafulla tindran l'oportunitat de gaudir d’una experiència única amb una sortida conjunta de tres dies a Tossa de Mar.

La gent gran de Creixell i Altafulla tindran l'oportunitat de gaudir d’una experiència única amb una sortida conjunta de tres dies a Tossa de Mar, del 22 al 24 d'abril. Aquesta sortida està organitzada amb la col·laboració dels ajuntaments d’ambdós municipis i l’Entitat educativa Viu Lleure, encarregada de portar a terme les activitats.

El programa inclou allotjament a l’Hotel Don Juan, transport en autocar, dinars i sopars a l’hotel, diverses activitats adaptades a les necessitats dels participants, i assegurança de viatge. El preu per persona és d’uns 140€, tot i que no inclou les taxes turístiques, les begudes dels àpats ni el dinar de l’últim dia.

Aquesta iniciativa té com a objectiu reforçar la socialització, la participació activa i el benestar de les persones grans, promovent un envelliment saludable i actiu. Durant l’estada, els participants podran gaudir d'activitats que combinen estímul cognitiu, lleure i convivència, oferint així una experiència enriquidora i divertida.

L’experiència també permetrà als participants compartir vivències i reforçar els llaços entre els dos municipis. Les regidories de gent gran dels ajuntaments de Creixell i Altafulla, encapçalades per les edils Chelo Picón i Eva Martínez, respectivament, continuen treballant conjuntament per oferir iniciatives que fomentin la qualitat de vida de la gent gran.

Reunió informativa per ultimar detalls de la sortida

Per a ultimar els darrers detalls, es convocarà una reunió informativa el pròxim dimarts 25 de febrer, a les 11.30h, a la Sala Teresa Manero d'Altafulla, situada al Carrer de la Mainada, 2B.